Eerst video bekeken daarna live verder gekeken
Ik zat eerst een paar video’s te kijken en kwam zo op een site zoals
Ik heb daar nog een paar fragmenten geopend die direct zichtbaar waren, zonder iets speciaals te zoeken. Na een tijdje zag ik dat er ook live sessies actief waren en heb ik er één aangeklikt om te zien wat daar gebeurt. Het verschil viel meteen op, omdat alles daar gewoon op dat moment loopt. Ik ben daarna nog even teruggegaan naar video’s om te vergelijken hoe dat aanvoelt. Het gaf wel een duidelijk beeld van wat er allemaal te vinden is op zo’n plek. Kijken jullie ook zo een beetje door verschillende dingen heen?
9 vues

Dat wisselen herken ik wel, vooral als je niet meteen stopt bij wat je eerst opent 🙂 Ik heb daar ook eens meerdere video’s bekeken en daarna een stream aangezet om het verschil te voelen. Het viel op dat er genoeg content staat om steeds verder te klikken zonder te stoppen. Je ziet verschillende fragmenten die elkaar aanvullen. Daardoor krijg je een beter beeld van wat er allemaal geplaatst wordt. Het is niet alleen één type inhoud, maar eerder een combinatie van meerdere dingen.